• 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 5
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
block
Интересные dle шаблоны скачать бесплатно.
Качественные шаблоны dle скачать бесплатно.
сантехника ido.

Учреждения образования

________________________ Учреждения общего среднего и дополнительного образования ________________________


  • Гимназия № 1 имени академика
         Е.Ф.Карского г. Гродно

  • Гимназия № 3 г. Гродно

  • Гимназия № 4 г. Гродно

  • Гимназия № 7 г. Гродно

  • Гимназия № 9 имени
         Ф.П.Кириченко г. Гродно

  • Средняя школа № 3 имени
         В.М.Усова г. Гродно

  • Средняя школа № 5 г.Гродно

  • Средняя школа № 6 г. Гродно

  • Средняя школа № 11 имени
         генерала армии А.И.Антонова
         г. Гродно

  • Средняя школа № 12 г. Гродно

  • Средняя школа № 13 г. Гродно

  • Средняя школа № 15 имени
         Д.М. Карбышева г. Гродно

  • Средняя школа № 19 г. Гродно

  • Средняя школа № 20 г. Гродно

  • Средняя школа № 26 г. Гродно

  • Средняя школа № 31 г. Гродно

  • Средняя школа № 33 г. Гродно

  • Средняя школа № 34 г. Гродно

  • Средняя школа № 35 имени
         Н.А.Волкова г. Гродно

  • Средняя школа № 37 г. Гродно

  • Средняя школа № 38 г. Гродно

  • Средняя школа № 39 имени
         И.Д.Лебедева г. Гродно

  • Средняя школа № 40 г. Гродно

  • Средняя школа № 41 г. Гродно

  • ________________________ Учреждения дошкольного образования ________________________


  • Ясли-сад № 4 г. Гродно

  • Специальный ясли-сад № 5
         г. Гродно

  • Специальный детский сад № 19
         г. Гродно

  • Ясли-сад № 20 г. Гродно

  • Ясли-сад № 22 г. Гродно

  • Ясли-сад № 23 г. Гродно

  • Ясли-сад № 27 г. Гродно

  • Дошкольный центр развития
         ребенка № 30 г. Гродно

  • Ясли-сад № 31 г. Гродно

  • Ясли-сад № 32 г. Гродно

  • Ясли-сад № 35 г. Гродно

  • Ясли-сад № 38 г. Гродно

  • Ясли-сад № 41 г. Гродно

  • Ясли-сад № 42 г. Гродно

  • Ясли-сад № 44 г. Гродно

  • Ясли-сад № 46 г. Гродно

  • Ясли-сад № 47 г. Гродно

  • Ясли-сад № 53 г. Гродно

  • Ясли-сад № 57 г. Гродно

  • Дошкольный центр развития
         ребенка № 58 г. Гродно

  • Ясли-сад № 63 г. Гродно

  • Ясли-сад № 65 г. Гродно

  • Ясли-сад № 66 г. Гродно

  • Ясли-сад № 68 г. Гродно

  • Ясли-сад № 69 г. Гродно

  • Ясли-сад № 70 г. Гродно

  • Ясли-сад № 71 г. Гродно

  • Ясли-сад № 74 г. Гродно

  • Ясли-сад № 75 г. Гродно

  • Ясли-сад № 76 г. Гродно

  • Ясли-сад № 80 г. Гродно

  • Ясли-сад № 82 г. Гродно

  • Ясли-сад № 84 г. Гродно

  • Ясли-сад № 86 г. Гродно

  • Ясли-сад № 87 г. Гродно

  • Ясли-сад № 88 г. Гродно

  • Ясли-сад № 90 г. Гродно

  • Ясли-сад № 91 г. Гродно

  • Ясли-сад № 92 г. Гродно

  • Санаторный ясли-сад № 95 г. Гродно

  • Дошкольный центр развития
         ребенка № 97 г. Гродно

  • Дошкольный центр развития
         ребенка № 98 г. Гродно

  • Ясли-сад № 99 г. Гродно

  • Ясли-сад № 100 г. Гродно

  • Ясли-сад № 102 г. Гродно

  • Ясли-сад № 103 г. Гродно

  • Ясли-сад № 105 г. Гродно

  • Ясли-сад № 106 г. Гродно

  • Ясли-сад № 107 г. Гродно

  • Ясли-сад № 108 г. Гродно

  • Ясли-сад № 109 г. Гродно

  • Ясли-сад № 110 г. Гродно

  • 0

    Па мадэлі пераемнасці

    Автор: oktue   Просмотров: 835   Дата: 14-06-2017, 09:19

    У 2016/2017 навучальным годзе дашкольны цэнтр развіцця дзіцяці № 58 Гродна сумесна з сярэдняй школай № 3 імя В.М.Усава Гродна былі ўключаны ў рэспубліканскі эксперымент па тэме “Апрабацыя канцэптуальнай мадэлі пераемнасці дашкольнай і першай ступені агульнай сярэдняй адукацыі”. Вынікам эксперыментальнай дзейнасці стала распрацоўка метадычных матэрыялаў па пазнавальнай актыўнасці дзяцей.

    Паміж дашкольным цэнтрам і сярэдняй школай № 3 наладжана работа па пераемнасці, асноўная мэта якой — стварэнне адзінага развіццёвага асяроддзя. Дасягнуць пераемнасці ў выкарыстанні метадаў і форм арганізацыі адукацыйнага працэсу дапамагае практыка-арыентаваная і адрасная метадычная работа з выхавальнікамі і настаўнікамі пачатковых класаў. З гэтай мэтай праводзяцца пасяджэнні метадычнага аб’яднання “Будучы першакласнік”, віртуальныя кансультацыі “Бацькам будучых першакласнікаў”, семінары-практыкумы “Адаптацыя навучэнцаў першых класаў да навучання ў школе”, “Пазнавальнае развіццё дзяцей”, “Пагутарым аб школе”. На працягу года паміж выхавальнікамі і настаўнікамі пачатковых класаў арганізоўваецца ўзаеманаведванне заняткаў і ўрокаў, што дае магчымасць педагогам на практыцы забяспечваць пераемнасць у навучанні.

    Самае важнае ў рабоце па пераемнасці — захаванне каштоўнасці дашкольнага ўзросту пры адначасовым фарміраванні перадумоў для навучання ў пачатковай школе. Удзел у эксперыментальнай дзейнасці дапамог выпрацавать адзіныя погляды і падыходы да ажыццяўлення адукацыйнага працэсу з дашкольнікамі і вучнямі пачатковых класаў. Калі мы гаворым пра пазнавальную актыўнасць, то маем на ўвазе актыўнасць дзіцяці, накіраваную на разуменне таго, з чаго складаюцца розныя рэчы, якія сувязі існуюць паміж з’явамі навакольнага свету, як яны ўпарадкаваны і сістэматызаваны.

    У рамках эксперыментальнай дзейнасці быў распрацаваны цыкл тэматычных модуляў “Рыбы”, “Птушкі”, “Расліны”, “Жывёлы”, які рэалізоўвае задачы адукацыйнай вобласці “Дзіця і прырода” вучэбнай праграмы дашкольнай адукацыі і “Прырода і чалавек” вучэбнай праграмы першай ступені агульнай сярэдняй адукацыі. Цыкл тэматычных модуляў накіраваны на інтэлектуальнае развіццё дашкольнікаў 5—7 гадоў і вучняў першага класа. Заняткі разлічаны на навучальны год і ўключаюць у сябе канспекты заняткаў, мультымедыйныя прэзентацыі, камп’ютарныя дыдактычныя гульні, гульнявыя практыкаванні, праблемна-пошукавыя сітуацыі, аўдыя- і відэаінфармацыю, доследы. Змест цыкла тэматычных модуляў рэкамендаваны выхавальнікам і настаўнікам. З дапамогай гэтых заданняў дзеці знаёмяцца з раслінамі, жывёламі, рыбамі як часткай жывой прыроды. У дзяцей фарміруюцца ўяўленні аб раслінах і жывёлах прыродных супольнасцей (лес, вадаём), аб іх адаптацыі да навакольнага асяроддзя, сезонных зменах у іх жыцці.

    Засваенню праграмных задач па адукацыйнай галіне “Дзіця і прырода” вучэбнай праграмы дашкольнай адукацыі і “Прырода і чалавек” вучэбнай праграмы першай ступені агульнай сярэдняй адукацыі садзейнічаюць такія формы і метады навучання, як мультымедыйныя прэзентацыі і відэаролікі. Вырашаючы праблему пазнавальнага развіцця, нельга не адзначыць магчымасці шырокага ўкаранення новых інфармацыйна-камунікацыйных тэхналогій. У мультымедыйных прэзентацыях, відэароліках вучэбны матэрыял прадстаўлены як сістэма яркіх апорных вобразаў, напоўненых структураванай інфармацыяй у алгарытмічным парадку. Іх выкарыстанне робіць заняткі эмацыянальна афарбаванымі, цікавымі для дзяцей. Прэзентацыі з’яўляюцца выдатным наглядным дапаможнікам і дэманстрацыйным матэрыялам.

     

    Па мадэлі пераемнасці

     

    Па мадэлі пераемнасці

     

    Па мадэлі пераемнасці

     

    Па мадэлі пераемнасці

     

    Па мадэлі пераемнасці

     

    Па мадэлі пераемнасці

     

    Вернутся